Udvalg

Her finder du en oversigt over foreningens udvalg, som pt. omfatter

Naviger videre til det enkelt udvalg for en nærmere beskrivelse, samt kontaktoplysninger.

Hundeudvalg

Udvalgets vision er at hunde, der har deltaget i træningen hos Skanderborg Jagtforening, er "egnet apporterende hunde" og samtidig velafrettede til jagt og i den daglige gøren, som en del af familien - sociale og lydige.

Missionen er at give de deltagende hundefører redskaber i form af teknikker til opnåelse af ovennævnte.

Jagthornsudvalg

Kontaktperson: Per Ladefoged Jensen
E-mail: plaj8660@gmail.com

Udvalgets formål er at lære kursisterne de mest basale hornsignaler at kende og aller helst at spille dem på egne og gæste jagter.

Jagtudvalg

Kontaktperson: Uffe Jakobsen
Telefon: 20600231
E-mail: uffe11443@gmail.com

Jagtudvalget planlægger og gennemfører jagter, herunder reguleringer på kommunens arealer, med fokus på nyjægeres indføring i jagtens glæder.

Medieudvalg

Kontaktperson: Ole Andersen
Telefon: 20594508
E-mail: ole.ingvar.andersen@gmail.com

Udvalgets formål er at udvikle og vedligeholde foreningens medier, herunder hjemmeside, Facebook profil, Instagram profil, m.m.

Skydeudvalg

Kontaktperson: Ole Andersen
Telefon: 20594508
E-mail: ole.ingvar.andersen@gmail.com

Udvalgets formål er at uddanne og vedligeholde medlemmernes skydefærdigheder med henblik på en etisk forsvarlig jagt.

Der bliver lagt vægt på det sociale sammenhold.

Udvalget udlejer desuden mobile skydeanlæg, tryk her for mere info.